Instagram'a 2 yeni özellik daha geldi

Instagram Hikayeler'e iki yeni özellik geldi: ‘Hikaye İstatistikleri’ ve hikayeler içerisinde yer alacak tam ekran reklamlar.

Instagram'a 2 yeni özellik daha geldi
Günde 150 milyonun üzerinde insanın kullandığı Instagram Hikayeler'e iki yeni araç geldi: ‘Hikaye İstatistikleri’ ve hikayeler içerisinde yer alacak tam ekran reklamlar.


Instagram EMEA Marka Geliştirme Başkanı Amy Cole, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Instagram topluluğu, Instagram Hikayelerini büyük bir yaratıcılıkla kucakladı ve bugün günde 150 milyonun üzerinde insan, Instagram Hikayelerini kullanıyor. Son beş aydır insanların gerçekten işletmelerin hikayeleriyle ilgilendiğini gözlemledik. Öyle ki, en fazla izlenen hikayelerin üçte biri, işletmelerin hikayelerinden oluşuyor. Bugünden itibaren işletmeler Instagram Hikayelerinde reklamları kullanarak global kitleyle, insanların sevdiğini bildiğimiz kapsayıcı deneyimi kullanarak iletişim kurabilecek.”

Instagram’ın açıkladığı iki yeni araç şöyle:

Hikaye İstatistikleri: Hikaye İstatistikleri sayesinde Instagram’da işletme profili bulunan işletmeler her hikaye için erişim, etkileşim, yanıtlar ve görüntülenme rakamları gibi verileri görüntüleyebilecek. Bu istatistikleri görüntüleyerek, hedef kitlelerine daha uygun, onlar için daha anlamlı içerikler oluşturabilecek.

Hikaye Reklamları: Instagram, Hikayelerde tam ekran reklamları test etmeye başlıyor. Hedefleme, erişim ve ölçümleme gibi özelliklere sahip olacak reklamlar ile işletmeler, hikayeleri izleyen insanların ilgi alanlarına uygun içerikler oluşturabilecek.

Güncelleme Tarihi: 12 Ocak 2017, 09:35
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER