17 Eylül 2019 Salı

Kulp Belediyesi'ne kayyım atandı

THY'den çalışanlarına: Bu ifadeleri 'kesinlikle' kullanmayın

THY, yeni kıyafetlere geçen kabin memurlarına bir mesaj ulaştırarak örneklerle ifade edilen bazı olumsuz ifadelerin 'kesinlikle kullanılmamasını' ifade etti.

04 Eylül 2019 Çarşamba 07:53
THY'den çalışanlarına: Bu ifadeleri 'kesinlikle' kullanmayın
Türk Hava Yolları’nda  yeni üniformalara geçen kabin memurlarına “yolcu karşılama ve uğurlama davranış usulleri” hakkında bir uyarı yapıldı. Personele gönderilen mesajda, “yok”, “kalmadı”, “bitti”, “olmaz”, “tükendi”, “seçenek yok”, “yasak”, “yapabileceğimiz bir şey yok”, “bizim sorumluluğumuzda değil” gibi olumsuz ifadelerin ‘kesinlikle kullanılmaması’ istendi.


Personelden yapıcı bir tavır takınarak çözüm üreterek alternatif sunmaları beklendiği belirtildi.

THY Kabin Hizmetleri Başkanlığı tarafından personele şu mesaj gönderildi: 

“Yolcularımıza yeni üniformamızla merhaba dediğimiz bu özel günde sizi iki yeni hizmet ilkemiz hakkında bilgilendirmek istiyoruz. 01.09.2019 tarihinde yayınlanan kabin ekibi briefing’i ve yolcu karşılama ve uğurlama davranış usulleri duyurumuzda da ifade edildiği gibi;

– THY kabin ekibi kurumsal duruşu,
– THY kabin ekibi tavrı ve olumlu cümleleri,

olmazsa olmaz hizmet adımları olarak belirlenmiştir. Hedefimiz yolcularımıza her bir uçuşta aynı standartta ve kalitede hizmet sunmaktır.

THY’nin 85. yılı nedeniyle tasarlattığı yeni kabin kıyafetleri kullanılmaya başlandı.

Yolcu karşılama esnasında sergilenen kurumsal duruş, yolcularımızın üzerinde ilk olumlu izlenimi oluşturmakta olup, devamında gösterilen yapıcı tavır ve kullanılan olumlu ifadeler bu izlenimi kalıcı kılmaktadır. Yolcularımızın talepleri o an için karşılanamayacak olsa bile ‘yok, kalmadı, bitti, olmaz tükendi, seçenek yok, yasak, yapabileceğimiz bir şey yok, bizim sorumluluğumuzda değil’ vb. olumsuz ifadeleri kesinlikle kullanmayacağız, yapıcı bir tavır takınarak çözüm üretecek ve alternatif sunacağız.

Tüm bu davranış usullerinin iç müşteri, dış müşteri ve gizli müşteri tarafından takip edileceğini ve başkanlığımıza geri bildirim olarak iletileceğini belirtmek isteriz.

Yolcularımıza iyi hizmet sunmanın bir tercih değil, şirketimizin ayakta kalması için olmazsa olmaz şartı olduğunu biliyoruz.

Birlikte ‘Türk Hava Yolları Kabin Farkı’ algısını en üst seviyeye çıkaracağımıza gönülden inanıyoruz. Göstereceğiniz gayret ve verdiğiniz destek için şimdiden teşekkür eder, iyi uçuşlar dileriz.

Anahtar Kelimeler: THY, Yeni, Kıyafetlere, Geçen, Kabin

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    GAZETE MANŞETLERİ
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    E-GAZETE
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    ARŞİV