27 Haziran 2019 Perşembe

Şemdinli'de kiraların artmasına tepki

Altaylı: 'Oy vermeyen Pontuslu olacaklar öyle mi?'

Habertürk yazarı Fatih Altaylı: Önce Doğu’yu böldünüz, Türk ve Kürt diye. Sonra Orta Anadolu’yu, Alevi ve Sünni diye... Kala kala bir Karadeniz kalmıştı, sıra ona mı geldi! Ya size oy verecekler ya da Pontuslu olacaklar öyle mi!

07 Haziran 2019 Cuma 08:46
Altaylı: 'Oy vermeyen Pontuslu olacaklar öyle mi?'
Habertürk yazarı Fatih Altaylı, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Ekrem İmamoğlu’na karşı gündemde tutulan ‘Pontuslu’ tartışmasını sert bir dille eleştirdi. Altaylı, “Bölmedik bir Karadeniz kalmıştı!” başlıklı yazısında, “Önce Doğu’yu böldünüz, Türk ve Kürt diye. Sonra Orta Anadolu’yu, Alevi ve Sünni diye. Ege ve Marmara zaten buralardan gelen göçlerle bölünmüşlüğü tattı. Kala kala bir Karadeniz kalmıştı, sıra ona mı geldi! Ya size oy verecekler ya da Pontuslu olacaklar öyle mi!” tepkisi gösterdi.


‘NE BELEDİYEYMİŞ BE’

“Gerçekten delirdiniz mi, yoksa deli taklidi mi yapıyorsunuz!” diyen Altaylı şöyle devam etti: “Bir ülke bu kadar hainliği, bu kadar ihaneti nasıl taşıyor, ne sağlam mayası varmış diyorum kendi kendime. Ama bu mayası bozuklar o mayayı da bozmak için ellerinden geleni yapacaklar belli ki! Niye? Bir belediye için. Hay sizin belediyenize be kardeşim. Ne belediyeymiş be. Koskoca Karadeniz’i Rum ili yaptırdı size."

Altaylı’nın bugünkü köşesinin ilgili bölümü şöyle:

“Bayram günü, dilimin ucuna kadar gelen kelimeleri zor tutuyorum ağzımın içinde.

Ama aklımın içinde dört dönüp duruyor o kelimeler, o cümleler.

Yazılabilir, yayınlanabilir hale getirmekte zorlanıyorum düşündüklerimi.

Yine de denemekte fayda var.

Birkaç hafta içinde bir büyük kentimize yeniden bir belediye başkanı seçeceğiz.

Kente bir hizmetkâr.

Makul düşünürsen her şeyin hak ve hukuk dairesinde yürüyeceğine inanıyorsan olacak olan bu. Bir belediye başkanı altı üstü.

Gecesini gündüzüne katıp, kentte yaşayanların hayatını kolaylaştırmaya çalışacak biri.

Daha önce 16 başkan gelmiş, gitmiş.

Gelecek olan 17.

Ötesi değil.

Ama olan bitene bakarsan, sanki bunun ötesinde bir durum var.

Birileri tutturmuş gidiyor bir Pontus muhabbeti.

Yahu arkadaşlar, (buradaki arkadaşlar kelimesi lafın gelişidir. Bu ülkeyi bölen, vatandaşlarını kendince aşağılayan birisi arkadaşım falan olamayacağı gibi adam da sayılmaz) bir belediye başkanlığı için ülkeyi bir kez daha bölmek neyin nesidir!

Önce Doğu’yu böldünüz, Türk ve Kürt diye.

Sonra Orta Anadolu’yu, Alevi ve Sünni diye.

Ege ve Marmara zaten buralardan gelen göçlerle bölünmüşlüğü tattı.

Kala kala bir Karadeniz kalmıştı, sıra ona mı geldi!

Ya size oy verecekler ya da Pontuslu olacaklar öyle mi!

Gerçekten delirdiniz mi, yoksa deli taklidi mi yapıyorsunuz!
Bir ülke bu kadar hainliği, bu kadar ihaneti nasıl taşıyor, ne sağlam mayası varmış diyorum kendi kendime.

Ama bu mayası bozuklar o mayayı da bozmak için ellerinden geleni yapacaklar belli ki!

Niye?

Bir belediye için.

Hay sizin belediyenize be kardeşim.

Ne belediyeymiş be.

Koskoca Karadeniz’i Rum ili yaptırdı size.

Üstelik bunu yapanlar partilerin büyük büyük adamları ya da adayların kendileri değil.

Yerel siyasetten nemalanan bir grup “Ufakçı”.

Büyüklerin kabahati ise bu ufakçıları susturmamaları.” / DUVAR

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    GAZETE MANŞETLERİ
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    E-GAZETE
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    ARŞİV